I. Загальні положення
|
1
|
2
|
1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів
|
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону. Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.
|
2. Інформація про замовника торгів
|
|
повне найменування
|
Комунальний вищий навчальний заклад "Новобузький педагогічний коледж"
|
місцезнаходження
|
55600, Миколаївська область, м. Новий Буг, вул. Червона площа, 4
|
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
|
Вишкова Валентина Миколаївна, заступник директора з виховної роботи, голова комітету з конкурсних торгів, тел.: (05151) 9-29-76, факс: (05151) 9-14-05, е-mail: collegenbg@ukr.net, м. Новий Буг, вул. Червона площа, 4, кабінет № 12;
Дмитрієнко Алла Олександрівна, секретар комітету з конкурсних торгів комітету, тел.: (05151) 9-29-76, факс: (05151) 9-14-05, е-mail: collegenbg@ukr.net, м. Новий Буг, вул. Червона площа, 4, кабінет № 18.
|
3. Інформація про предмет закупівлі
|
|
найменування предмета закупівлі
|
Послуга з організації харчування
|
вид предмета закупівлі
|
Послуга з організації харчування
|
місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
|
Миколаївська область, Новобузький район, м. Новий Буг, вул. Червона площа, 4, 55600
|
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
|
Січень – грудень 2011 року
|
4. Процедура закупівлі
|
Відкриті торги
|
5. Недискримінація учасників
|
Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах
|
6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів
|
Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня.
Розрахунки за послуги здійснюватимуться у національній валюті України згідно з Договором.
|
7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів
|
Усі документи, що мають відношення до конкурсної пропозиції, складаються українською мовою.
У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинні бути засвідчені нотаріально.
Замовник має право відхилити тендерну пропозицію, складену з порушенням вимог цього розділу як таку, що не відповідає вимогам конкурсної документації.
|
II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів
|
1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів
|
Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів.
Не пізніше, ніж за три робочі дні до закінчення строку подання конкурсних пропозицій Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів Учасників внести зміни до конкурсної документації та повідомити про зазначені зміни через засоби зв'язку з наступним письмовим підтвердженням всіх Учасників, яким Замовник надав конкурсну документацію.
Замовник має право до закінчення встановленого строку подання конкурсних пропозицій прийняти рішення про його продовження. Повідомлення про продовження строку, можливі зміни місця та процедури розкриття конкурсних пропозицій негайно надсилається кожному Учаснику, якому було надано конкурсну документацію.
|
2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів
|
Якщо Замовник проводить збори з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо конкурсної документації, він повинен вести протокол цих зборів з викладанням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надіслати його і отриману конкурсну документацію всім особам, незалежно від їхньої присутності на зборах.
|
III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів
|
1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями(підприємствами, установами)
|
Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.
Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів.
Учасники подають свої пропозиції стосовно пропозиції в цілому.
Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів(замовником зазначається відповідний документ).
Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.
На конверті повинно бути зазначено: повне найменування і місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів; повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів; маркування: "Не відкривати до _________ (зазначаються дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів")
|
2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника
|
Пропозиція, що подається Учасником складається з:
-
комерційної частини;
-
технічної частини.
Комерційна частина повинна включати цінову інформацію.
Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором з урахуванням усіх своїх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені . До розрахунку ціни входять всі види послуг, у тому числі і ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його конкурсної пропозиції.
В конкурсній пропозиції ціни вказуються з розрахунку з урахуванням умов визначених в технічних вимогах, які є складовою частиною цієї конкурсної документації. Вартість конкурсної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів. До ціни конкурсної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з укладанням договору.
Учасник не повинен включати в суму харчування витрати за послуги енергоносіїв (електроенергія, водопостачання, газ) сума не повинна перевищувати 30 грн. на одного студента сироту та 12 грн. на студента, який знаходиться під опікою.
Може змінюватися на 1 вересня 2011 року контингент студентів-сиріт і студентів, які знаходяться під опікою.
Технічна частина повинна включати повну інформацію щодо відповідності конкурсної пропозиції Учасника технічному завданню Замовника.
Учасник повинен подати як частину пропозиції документи, які підтверджують відповідність послуг, які Учасник пропонує надавати за Договором, вимогам конкурсної документації.
Документальне підтвердження відповідності послуг конкурсній документації може бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати:
а) детальний опис послуг, що пропонуються;
б) калькуляція;
в) інші документи відповідно до вимог, визначених у цій конкурсній документації.
|
3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів
|
Не вимагається
|
4. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними
|
Пропозиція залишається чинною протягом 120 календарних днів з дня розкриття конкурсних пропозицій
До закінчення строку дії пропозиції Замовник має право вимагати від Учасника продовжити період дії пропозиції на додатковий конкретний період часу. Запит та відповіді Учасника подаються засобами зв'язку (факсом) з наступним письмовим підтвердженням
|
5. Кваліфікаційні критерії до учасників
|
Учасник подає як частину своєї пропозиції, документи, що підтверджують його кваліфікацію:
1.Документи, які повинен подати Учасник-юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту :
1.1.Копія Статуту або іншого установчого документу (у випадку відсутності Статуту).
2.Документи, які повинен подати Учасник, для підтвердження того, що він не має заборгованості по сплаті податків, зборів і обов'язкових платежів:
2.1.Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма №4-ОПП);
-
Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку в розмірі 10%;
-
Оригінал довідки ДШ про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів), яка дійсна на період розкриття конкурсної пропозиції.
3.Документи, які підтверджують наявність фінансового обігу:
3.1. Довідка банку про наявність рахунку(ів) та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, дійсна на час розкриття пропозицій.
4.Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в торгах, передбачених Положенням:
4.1. Оригінал довідки, виданої Учаснику, про відсутність порушеної справи про банкрутство або ж визнання його банкротом, виданої станом на 01.12.2010 р. або більш пізню дату.
5.Інші документи:
5.1.Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб):
г) банківські реквізити.
5.2.Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності).
-
Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
-
Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
-
Копія паспорту (для фізичних осіб).
|
6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
|
Харчування, що надається повинно бути якісним та відповідати вимогам діючих стандартів та розробленого двотижневого меню.
Орієнтовні варіанти меню надавати з розрахунками в грамах. Меню розробляється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.04 р. «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
Замовник може надати копію даних норм харчування, у разі їх відсутності у Учасника.
Замовник забезпечує частково необхідним обладнанням та приміщенням (їдальнею) Виконавця договору .
Учасник повинен мати спеціалізований автомобільний транспорт у достатній кількості та копію технічного паспорта на автомобіль, копію медичної довідки водія.
Учасник подає відпрацьований варіант двотижневого циклічного меню та довідку санепідемстанції експертизи щодо можливості участі у конкурсних торгах та відповідності відпрацьованого меню вимогам Постанови Кабінету Міністрів України» 1591 від 22.11.2004 р. «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
У випадку надання харчування в асортименті, який не узгоджений з СЕС, воно не підлягає вжитку.
Процес організації харчування має складатися з відпрацьованого режиму та графіку харчування погодженого Замовником та суворого дотримання своєчасного завезення продуктів харчування та продовольчої сировини, відповідно графіку завозу для безперебійного дотримання двотижневого циклічного меню.
Продовольчий товар та сировина повинна мати:
Працівники, що здійснюватимуть харчування студентів, повинні мати медичні книжки відповідно до вимог чинного законодавства.
Учасник забезпечує працівників їдальні миючими та дезинфікуючими засобами згідно санітарних норм.
Орієнтовна кількість студентів-сиріт до 31.08.2011р. – 25 чоловік, з 01.09.2011 р. – 22 чоловіки, студенти, які знаходяться під опікою до 31.08.2011 р. – 5 чоловік, з 01.09.2011 р. – 12 чоловік. Тривалість харчоднів - 303 дня.
|
7. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником
|
Учасник може змінити або відкликати свою пропозицію шляхом повідомлення про це Замовника у письмовій формі до настання кінцевого терміну подання конкурсних пропозицій.
Повідомлення Учасника про зміни або відкликання пропозиції готується, запечатується, маркується та відправляється у зовнішніх та внутрішніх конвертах, додатково позначених "Зміни" або "Відкликання" відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв'язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій.
Після відкриття конверта внесення змін до конкурсної пропозиції не дозволяється. У винятковому випадку на запит конкурсного комітету Учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції, не змінюючи її суті.
|
IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів
|
1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів: спосіб подання пропозицій конкурсних торгів
|
Особисто або поштою
|
місце подання пропозицій конкурсних торгів
|
Комунальний вищий навчальний заклад "Новобузький педагогічний коледж", 55600, Миколаївська область, м. Новий Буг, вул. Червона площа, 4, каб. №12., тел.: (05151) 9-29-76, факс: (05151) 9-14-05.
|
кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів(дата, час)
|
19 січня 2011 року до 1200 год.
|
2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів місце розкриття пропозицій конкурсних торгів
|
Комунальний вищий навчальний заклад "Новобузький педагогічний коледж", 55600, Миколаївська область, м. Новий Буг, вул. Червона площа, 4, каб. №12.
|
дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів
|
19 січня 2010 року о 1400год.
До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій Замовником допускаються всі Учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники, при цьому вказані особи повинні розписатися у формі, що підтверджує їх присутність. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час проведення процедури розкриття конкурсних пропозицій не є підставою для нерозкриття, не розгляду або відхилення його конкурсної пропозиції.
Представники Учасника торгів якщо учасником торгів є фізична особа, то вона повинна мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу, якщо учасником торгів виступає юридична особа, яку представляє керівник, він повинен надати завірену копію документа, який підтверджує його повноваження та мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу, у разі якщо учасника представляє інша особа, необхідно надати довіреність, підписану керівником організації-учасника торгів, на представництво інтересів, а також мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу.
Копії документів, які засвідчують особу представника учасника повинні бути надані у складі конкурсної пропозиції.
З метою забезпечення відкритості та прозорості процедур закупівель під час розкриття конкурсних пропозицій можуть бути присутні представники засобів масової інформації.
Конверти, позначені "Зміни", відкриваються та прочитуються в першу чергу.
Пропозиції, за якими було подане відповідне повідомлення про анулювання згідно із Розділом "Зміни та відкликання конкурсних пропозицій", не відкриваються.
Особам, присутнім при розкритті конкурсних пропозицій оголошуються найменування та адреси Учасників, перевіряється наявність всіх документів, необхідність надання яких передбачено конкурсною документацією, а також ціни кожної конкурсної пропозиції.
Під час розкриття конкурсних пропозицій конкурсним комітетом ведеться протокол, копія якого подається всім Учасникам на їх запит.
|
V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця
|
1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію
|
Пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
а) ціна конкурсної пропозиції.
Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Кількість балів кожної конкурсної пропозиції визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100.
Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів.
Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів конкурсного комітету простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова конкурсного комітету. Переможець визначається рішенням конкурсного комітету.
Методика оцінки
Кількість балів за критерієм "Ціна" визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів.
Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Б обчисл = Цmin/Цобчисл*90, де
Бобчсл- обчислювана кількість балів;
Цmin - найнижча ціна;
Цобчисл - ціна конкурсної пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;
100 - максимально можлива кількість балів за критерієм "ціна".
|
2. Виправлення арифметичних помилок
|
Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів. Замовник зазначає умови та порядок виправлення арифметичних помилок. Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється
|
3. Відхилення пропозицій конкурсних торгів
|
Замовник відмовляє в участі у торгах, якщо:
а) Учасника визнано в установленому порядку банкрутом чи стосовно нього порушено провадження у справі про банкрутство;
б) фізичну особу, яка є Учасником, було засуджено за злочин, вчинений під час здійснення процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому порядку;
в) посадову особу Учасника, відповідальну за здійснення закупівлі, було засуджено за злочин, вчинений під час здійснення процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому порядку.
Замовник повідомляє заінтересованого Учасника про рішення щодо відмови в участі у процедурі закупівлі, із викладенням причин, протягом семи календарних днів, з моменту його прийняття. Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо:
а) Учасник пропонує, дає або погоджується дати будь-якій службовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція про найм на роботу, цінна
річ, послуга тощо) з метою впливу на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або на застосування замовником певної процедури закупівлі;
б) фізичну особу, яка є Учасником, було засуджено за злочин, вчинений під час проведення процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено в установленому порядку;
в) посадову особу Учасника, яку призначено ним відповідальною за проведення процедури закупівлі, було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено в установленому порядку;
г) пропозиції подані Учасниками процедури закупівлі, які є пов'язаними особами;
д) Учасник подав недостовірну інформацію про його відповідність установленим кваліфікаційним вимогам;
е) Учасник не відповідає установленим кваліфікаційним вимогам;
є) Учасник не надав документального підтвердження того, що він є надавачем послуг;
ж) конкурсна пропозиція не відповідає умовам конкурсної документації;
з)Учасник не погоджується з виправленням виявленої Замовником арифметичної помилки;
и) Учасник не надав на вимогу Замовника повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам, встановленим у конкурсної документації.
Право Замовника відхиляти всі пропозиції
Замовник залишає за собою право відхилити всі конкурсні пропозиції в будь-яким час до акцепту конкурсної пропозиції.
Замовник не несе ніякої відповідальності перед Учасниками в разі застосування Пункту 25.1.
Повідомлення про відхилення всіх конкурсних пропозицій (без мотивації прийняття такого рішення) надсилається всім Учасникам, які надали свої конкурсні пропозиції протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про відхилення всіх конкурсних пропозицій.
Рішення про відміну торгів через відхилення усіх конкурсних пропозицій замовник повідомляє шляхом публікації оголошення у "Віснику державних закупівель".
|
|
|
5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
|
Замовник відміняє торги у разі: відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт; неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель; виявлення факту змови учасників; порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів; відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом; якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників. Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено у документації конкурсних торгів. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо: ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі; здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону
|
VI. Укладання договору про закупівлю
|
1. Терміни укладання договору
|
31.01.2011 р.
|
2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю
|
Предметом Договору є послуга з організації харчування.
Виконавець надає Замовникові послуги, а Замовник сплачує за надані послуги за цінами які зазначені у специфікації (калькуляції), що додається до Договору і є його невід'ємною частиною.
Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України.
Цінові пропозиції переможця процедури закупівлі не повинні змінюватися після підписання Договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків.
Розрахунки за надані послуги здійснюється на умовах відтермінування платежу на чотири банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься протягом 2-х банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
За порушення умов договору Виконавець виплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від несвоєчасно виконаних умов, за кожний день прострочення.
За невиконання чи неналежне виконання зобов'язань за даним Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
У разі затримки надання послуг або надання не в повному обсязі, заявлених Замовником, Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми ненаданих послуг за кожний день затримки. Сплата штрафних санкцій не звільняє Виконавця від виконання прийнятих зобов'язань по договору.
Місце поставки товарів – Миколаївська обл., м. Новий Буг, вул. Червона площа, 4, 55600.
Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання.
Термін дії Договору – грудень 2011 року.
|
3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю
|
У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув
|
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
|
Не вимагається.
|
Коментувати...